Service & aanpak | Snauwaert

Service & aanpak

Een naadloos verloop

Tijdens elke stap die er wordt gezet, houden we steeds in gedachte dat het ten alle tijde zorgeloos dient te verlopen voor de klant. Ook daarom is een specifieke en duidelijke werking van groot belang. 

Zie hieronder een stappenplan die onze werkwijze op een eenvoudige manier verduidelijkt.

 

STAP 1

Alles begint bij het eerste contact. U kunt ervoor kiezen om ons op verschillende manieren te bereiken. Veelal worden we telefonisch of per mail geïnformeerd omtrent de renovatieplannen, maar even vaak komen onze klanten als eerste stap bij ons langs in de toonzaal. 

We bespreken hier dan uw ideeën, uw wensen en uw dromen. In onze toonzaal kunt u reeds verschillende opties bekijken. We kunnen u hier allerlei soorten douches, baden, kranen, ... én ook heel veel variatie aan tegels tonen. Gaande van XL-tegels tot kleinere decortegels.

STAP 2

Na onze eerste kennismaking komen wij bij u langs voor een plaatsbezoek. Hier kunnen we de actuele situatie in detail bekijken, trekken we verschillende foto's en kunnen we alles opmeten. 

Tijdens dit bezoek bevragen we u over hoe u alles voor ogen ziet, want dit is ons grootste vertrekpunt en blijft centraal staan doorheen het gehele proces.

STAP 3

Wij maken voor u een offerte met daarbij een 3D-ontwerp op, rekeninghoudend met uw wensen en de mogelijkheden.

STAP 4

We plannen een afspraak in bij ons in de toonzaal om uw materiaalkeuzes te finetunen.

STAP 5

Onze professionals gaan volgens de vooropgestelde planning vakkundig aan de slag om uw renovatie tot in de puntjes te realiseren.